Vi feirer 5 års jubileum, og påmeldingen til cupen har også i år vært rekordstor. I skrivende stund har vi 110 påmeldte lag med 18 lag på venteliste. Dette er vi kjempefornøyde med, og vi konstaterer at konkurranse fra DNB Cup i storhallen på Leira ikke har hatt innvirkning på interessen for Etnedal Sparebank Cup!

Vi har ca 100 vakter som skal dekkes opp, og som vanlig har det gått forholdsvis greit å få dugnadsgjengen på plass. Tusen takk til alle! Har forsøkt å etterfølge ønsker når jeg har satt opp lista, og ber dere innstendig om å bytte innbyrdes eller skaffe stedfortreder dersom dere får problemer med å stille opp.

Kiosk:
Lørdag 6. februar skal kiosken være på skolekjøkkenet. Det er påmeldt ca 60 lag denne dagen. Vi selger pølser, vafler, baguetter og fruktbeger. Møt opp på skolekjøkkenet denne dagen. De andre dagene skal vi ha kiosken i hallen, men det skal lages mat på skolekjøkkenet. Regner med at de fleste av dere er kjent med oppgavene i kiosken fra tidligere år. De som har siste vakt lørdag 6. februar må være med å rydde ned kiosken da denne skal flyttes til hallen. Siste vakt begge lørdager må sørge for at det er vaffelrøre til påfølgende dag. Wenche G. vil ha hovedansvaret for kiosken med Anne Grete som stedfortreder.
Live Espelien og Hanne Byfuglien har ansvar for premieutdeling i gymsalen lørdag 6. februar..

Hallen/inngang/parkering:
De som skal være parkeringsvakter på morgenen lørdag 7. februar møter opp i hallen og får utdelt walkie talkie. Ola Solbrekken har ansvar for å informere etterfølgerne som kommer kl. 12.00.
De som skal sitte i inngangen henvender seg til Siv Bergene når de kommer.
Hallvaktene har ansvar for å påse at de nye garderobene på skolen holdes i orden. I tillegg skal dere holde orden i toalettet i hallen, samt rydde søppel og tomflasker der det er behov for det. Husk også søppelrydding i det nye garderobebygget.
Lørdag den 6. februar skal kiosken flyttes til hallen, de som har siste vakt har ansvar for dette i tillegg til annen opprydding. De som har siste vakt de andre dagene, har ansvar for all opprydding. Rune Garli vil være tilstede og ha hovedansvaret både søndag 7. og 14. februar.
Dommerobservatørene har vært på dommerkurs, og vet hva jobben består i.

Vi har Etnedal Sparebank t-skjorte til bruk på dugnaden. Disse hentes og leveres tilbake i hallen.
Lykke til med dugnadsjobben!

Med hilsen
Etnedal Fotballklubb
v/ Tove G. Haugen
Tlf: 414 73 196
E-post: kjhaugen@bbnett.no
 
Støtt oss med:
Hovedsponsor:
Takk til våre sponsorer for støtten!
  • Accountor Valdres og Land AS
  • Accountor Valdres og Land AS
webmaster: